آمار
  • تعداد کالا: 2231
  • بازدید امروز: 1156
  • بازدید دیروز: 5194
  • بازدید کل: 2202293

رویه ارسال سفارش

بازدید: 10653

ارسال کالا پس از خرید چگونه انجام می شود ؟


ارسال کالا تنها در ساعات اداری و روزهای غیر تعطیل انجام می شود. جمعه و تعطیلات رسمی جزو روزهای کاری محاسبه نمی شوند. ارسال کالا برای سفارشات تهران یک روز پس از سفارش و شهرستان دو روز پس از سفارش امکان پذیر می باشد.
هماهنگی لازم در مورد زمان و مکان تحویل کالا قبل از ارسال ، از طرف شرکت با مشتری انجام خواهد شد.
ارسال کالا در داخل شهر تهران از طریق ارسال سریع اُولو مارکت و به شهرستان و مسیرهای خارج از شهر تهران از طریق پست انجام خواهد گرفت.
ارسال کالاهای بزرگ و حجیم تنها در داخل شهر تهران  و هزینه ارسال به خارج از شهر تهران به صورت پس کرایه توسط شخص مشتری پرداخت خواهد شد.کالاهای با وزن بیش از 6 کیلو و حجیم و یا ارسال سفارش های با تعداد بالا از جمله این کالاها می باشد.

ارسال اکسپرس


سفارش به درخواست مشتری ( فقط در شهر تهران ) از طریق پیک ارسال خواهد شد. ارسال به تمام نقاط خارج از شهر تهران از طریق پست ، انجام خواهد شد.


ارسال از طریق پست


در صورت درخواست مشتری ( برای شهرستان و خارج از شهر تهران )، کالا با پست ارسال خواهد شد. پس از تکمیل فرایند ثبت سفارش و خرید ، تحویل کالا به پست یک روز کاری و برای تحویل کالا توسط پست به مشتری 2 تا 7 روز کاری زمان نیاز است. در برخی ایام به دلیل وجود ترافیک در سرویس های پستی ، کالا با کمی تاخیر به دست مشتری خواهد رسید. جهت پیگیری سفارش ارسالی از طریق پست می توانید به سیستم رهگیری مرسولات پستی مراجعه نموده و وضعیت آن را پیگیری نمایید.

تحویل حضوری با هماهنگی قبلی

شما میتوانید با انتخاب گزینه تحویل حضوری و پرداخت اینترنتی مبلغ سفارش، سفارش خود را با هماهنگی قبلی در محل انبار تحویل بگیرید .
كليه مرسولات عزیزان تهرانی بين ساعت 12 تا 18 تقديم شما خواهند شد.

در صورت نیاز به راهنمایی های بیشتر با ما تماس بگیرید .

نظرات
    ارسال نظر
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد